Mes turime 424 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4152
mod_vvisit_counterŠią savaitę:20353
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:96383
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

ESO klientus aptarnauja bendras paslaugų centras „Gilė“

2015 m. sausio 6 d., trečiadienis, Nr.1 (1534)

Sausio 1 d. veiklą pradėjo nauja bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), įkurta LESTO ir „Lietuvos dujų“ pagrindu. Sujungus įmones, dujų ir elektros energijos vartotojai bus aptarnaujami bendrame paslaugų centre „Gilė“. Klientai gali konsultuotis internetu, dar patogiau atsiskaityti už elektrą bei dujas vienoje savitarnos svetainėje www.manogile.lt ir išmaniąja programėle „Gilė“.

Sausį pradėjo veikti nauja savitarnos svetainė www.manogile.lt. Ji sujungė svetaines www.manoelektra.lt ir deklaravimas.dujos.lt bei visas jų funkcijas, todėl klientams nebereikės naudotis atskiromis svetainėmis. Be to, svetainės www.manogile.lt vartotojai sutaupys – galima vienu mokėjimu atsiskaityti ir už elektrą, ir už dujas.

Klientai čia taip pat gali deklaruoti elektros ir dujų skaitiklių rodmenis, stebėti savo energijos suvartojimą, pateikti prašymus, pranešti apie tiekimo sutrikimus, konsultuotis.

Išmaniųjų telefonų savininkai rodmenų deklaravimo ir apmokėjimo paslaugomis taip pat gali naudotis įsidiegę išmaniąją programėlę „Gilė“.

Svetainėje www.manogile.lt klientai gali pasinaudoti dar viena nauja paslauga – konsultacijomis realiu laiku. Klientai gali bendrauti su elektros ir dujų specialistais per elektroninę pokalbių programą, neišėję iš savo namų. Tai padės taupyti laiką ir leis spręsti klausimus iškart, kai tik jie iškyla.

Naudotis visais atnaujintos sistemos privalumais klientai gali be jokių papildomų veiksmų: jiems nereikia iš naujo sudaryti sutarčių, keisti atsiskaitymo knygelių, įmokų kodų ar bankų ruošinių. Norintys sutaupyti laiko ir pinigų, gali naudotis tiek nauja svetaine www.manogile.lt, tiek išmaniąja „Gilės“ programėle.

Klientų aptarnavimo centrai „Gilė“ veikia didžiuosiuose šalies miestuose. Paslaugų centrai „Gilė“ aptarnauja ESO ir „Lietuvos dujų tiekimo“ klientus.

Dėl elektros ir dujų klausimų ir toliau visą parą bus galima skambinti vienu telefonu 1802. Dujų nuotėkio atveju – avarinės tarnybos telefonu 1804.

 
Reklaminis skydelis