Mes turime 295 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:2709
mod_vvisit_counterŠią savaitę:12896
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:88926
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

„Tele2“ kviečia kovoti su patyčiomis ir teikti paraiškas – skirs 30 tūkst. eurų socialiniam verslui

2015 m. gruodžio 30 d. trečiadienis, Nr.97 (1533)

Patyčios yra didžiausia Lietuvos vaikų problema, todėl telekomunikacijų bendrovė„Tele2“ ieško entuziazmu degančių žmonių, kurie nori kurti geresnį pasaulį vaikams. Kviečiame įgyvendinti socialinio verslo idėjas, kurios padės pažaboti patyčias tarp vaikų. Bendrovė kartu su tarptautine organizacija „Reach for Change“ suteiks paramą geriausių idėjų įgyvendinimui: pradinį finansavimą socialinio verslo kūrimui, patarimus ir ekspertinę paramą bei platų kontaktų tinklą.

„Tele2“ kviečia kovoti su patyčiomis ir iki sausio 21 d. internetu (http://lithuania.reachforchange.org/lt)teikti socialinio verslo idėjų paraiškas. Geriausių ir efektyviausiai vaikus nuo patyčių saugančių idėjų autoriams – asmenims arba jaunoms nedidelėms organizacijoms – „Tele2“ suteiks 20 ir 10 tūkst. eurų socialinio verslo sukūrimui skirtą finansavimą. Dar 35 tūkst. eurų bendrovė investuos į „Reach for Change“ Lietuvoje veiklą ir socialinio verslo inkubatoriaus sukūrimą.

Kartu ieškoti kovos su patyčiomis būdų „Tele2“ ir „Reach for Change“ paskatino Lietuvoje vaikų patiriama patyčių žala. Deja, bet, remiantis prieš kelerius metus Pasaulio sveikatos organizacijos atlikto tyrimo duomenimis, Lietuvoje patyčias patiria trečdalis (31 proc.) 11–15 m. berniukų ir 28 proc. mergaičių.

Sausio - vasario mėnesiais „Reach for Change“, „Tele2“ ir išorės ekspertai atrinks geriausius kandidatus, kuriuos pakvies į pokalbius ir trumpus mokymus, o kovą ekspertų komisija po idėjų pristatymų išrinks dvi geriausias socialinio verslo idėjas, padėsiančias kovoti su patyčiomis Lietuvoje. Kitų išrinktų idėjų autoriai bus pakviesti prisijungti prie „Tele2“ remiamo socialinio verslo inkubatoriaus ir taip pat įgyvendinti savo sumanymus.

Inkubatoriuje verslininkai galės susipažinti, bendrauti ir mokytis vieni iš kitų, sulaukti profesionalų patarimų ir ekspertinės paramos. Idėjų autoriams bus skiriami mentoriai, organizuojami verslo kūrimui svarbūs mokymai strateginio planavimo, poveikio matavimo ir vertinimo, lyderystės temomis.

„Tele2“ yra socialiai atsakinga bendrovė, todėl stengiamės padėti tiems, kuriems pagalbos reikia labiausiai. Patyčios tarp vaikų sukelia ne tik daug žalos, bet, jaučiame, kad yra įgavę itin didelį mastą, todėl būtina imtis veiksmų. Visi žmonės turi nuostabių idėjų, kurios gali tapti tvaraus socialinio verslo pagrindu ir padėti spręsti vaikų problemas. Kviečiame visus pasidalinti savo idėjomis ir teikti paraiškas, o mes padėsime jas įgyvendinti“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Socialiniu verslu yra siekiama visuomenei naudingų tikslų. Tokie verslai dažnai taiko novatoriškus principus kurdami produktus arba paslaugas ar organizuodami savo darbą bei gamybą. Pasitelkdami socialines inovacijas jie sprendžia visuomenėje egzistuojančias socialines problemas, kuria naujas darbo vietas ir mažina socialinę nelygybę.

Socialinis verslas gali veikti įvairiomis formomis, bet nuo tradicinio verslo modelio skiriasi pirmine savo misija. Tai sukuria socialinį poveikį ir naudą visuomenei – mažina bei švelnina opias socialines problemas arba rinkos nepakankamumą, o uždirbtas pelnas pirmiausiai naudojamas socialinių tikslų įgyvendinimui, skiriamas veiklos plėtrai ir poveikio didinimui.

Daugiau informacijos apie „Tele2“ ir „Reach for Change“ paskelbtą inciatyvą ir paraiškų pateikimą ieškokite adresu  http://lithuania.reachforchange.org/lt.

 
Reklaminis skydelis