Mes turime 355 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:6444
mod_vvisit_counterŠią savaitę:6444
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:141719

Biudžetinėms organizacijoms – „Tele2“ paslaugos Lietuvoje už nulinį tarifą

2011 m. spalio 19 d., trečiadienis Nr.77 (1124)

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ visuose Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) rengiamuose viešųjų pirkimų konkursuose paslaugas siūlo už mažiausią įmanomą – nulinį – tarifą. Galimybe sutaupyti mokesčių mokėtojų lėšų gali pasinaudoti visos viešojo sektoriaus organizacijos – valstybės, savivaldybių, švietimo, sveikatos apsaugos ir kitos įstaigos.

 

0 cnt už minutę, SMS, MB

Kilus diskusijoms dėl tiekėjų pasirinkimo kriterijų CPO viešuosiuose pirkimuose, šiuo metu čia rengiamuose konkursuose pasiūlymus teikia tiktai „Tele2“. Kol tęsiasi tokia situacija, bendrovė visuose konkursuose biudžetinėms organizacijoms siūlys vienodas, geriausias įmanomas sąlygas.

„Neketiname pelnytis mokesčių mokėtojų sąskaita, todėl įsipareigojame visą laiką, kol „Tele2“ bus vienintelis centralizuotų pirkimų konkursų dalyvis, visuose CPO sistemoje vykstančiuose konkursuose paslaugas siūlyti už nulinį tarifą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

„Tele2“ įsipareigojimas jau yra įtvirtintas teisiškai. CPO paslaugų kataloge www.cpo.lt/katalogas galima matyti naujus maksimalius „Tele2“ paslaugų tarifus. Jie siekia 0,0000 Lt už minutę ir trumpąją SMS žinutę visuose Lietuvos tinkluose bei Lietuvoje siunčiamų duomenų megabaitą.

„Tokiais tarifais gali naudotis visos biudžetinės organizacijos, kurios skelbs mobiliojo ryšio viešųjų pirkimų konkursus per cpo.lt. Tai – puiki proga sutaupyti mokesčių mokėtojų lėšų“, – atkreipė dėmesį P. Masiulis.

 

Neskelbiant konkursų švaistomos lėšos

„Tele2“ vertinimu, kadangi Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis šiuo metu visų mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybė yra iš esmės vienoda, kaina yra klientams svarbiausias kriterijus, o CPO vykdomi viešieji pirkimai perkančiosioms organizacijos užtikrina mažiausias mobiliojo ryšio kainas.

Net ir iki „Tele2“ pasiūlytų nulinių paslaugų kainų, pirkti ryšio paslaugas per CPO biudžetinėms organizacijoms buvo žymiai pigiau. Tai įmanoma, nes visiškai automatizuota CPO sistema užtikrina didžiausią skaidrumą ir pašalina protekcijos galimybes.

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) duomenimis, pirkdamos paslaugas ne per CPO arba neskelbdamos konkursų, biudžetinės organizacijos per metus už mobilųjį ryšį permoka mažiausiai 28,8 mln. Lt biudžeto lėšų.

VPT apklausos duomenimis, viešasis sektorius dažnai paslaugas perka kelis ar keliolika kartų brangiau nei galėtų, pratęsia sutartis be konkursų, moka „už orą“, pavyzdžiui, abonementinį mokestį.

Nors standartiniai mobiliojo ryšio pirkimai per CPO, kai laimėtoją nulemia mažiausia kaina, visiškai atitinka 90 proc. visų biudžetinių organizacijų poreikius, taip įvykdoma vos apie šimtą ryšio pirkimų per metus. Tai reiškia, kad efektyviausiu būdu naujas sutartis su operatoriais iki šiol sudarydavo vos 1-2 proc. visų organizacijų.