Mes turime 287 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:2639
mod_vvisit_counterŠią savaitę:12826
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:88856
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

Sarių kaimo bendruomenės pažintinė kelionė po Aukštaitijos nacionalinį parką

2013 m. rugsėjo 28 d., šeštadienis Nr.71 (1314)

Išaušęs žvarbus, protarpiais su šaltais rudeniškais lietaus lašais, šeštadienio rytas nesugadino linksmai nusiteikusių Sarių kaimo bendruomenės narių nuotaikos. Priešakyje laukė pažintine kelione po Aukštaitijos nacionalinį parką. Tai Sarių kaimo bendruomenės projektas – „Medžioklės rago pakviesti“ Nr. LEADER-12-ŠVENČIONYS -02-008. Jo dėka, čia susirinko skirtingos kartos bendruomenės nariai – seneliai, tėvai ir vaikai.

Kelionės metu aplankėme senovinės bitininkystės muziejų Stripeikiuose, Ginučiuose veikiantį vandens malūną, kopėme į Ladakalnį ir grožėjomis jį supančiais ežerais. Patys drąsiausi, kantriausi ir greičiausi kopė į Ginučių piliakalnio viršūnę ir gėrėjosi tolių toliais. Užsukome į Palūšę, kur apžiūrėjome senąją bažnyčią, o tuo pačiu – netikėtai, patekome į „Lūšiuko rudenėlio“ šventę.

Mūsų išvyka tuo nesibaigė, aplankėme - UAB „Romnesa“ įsikūrusi Strigailiškio kaime ir rengianti edukacines „Parodomojo šakočio kepimo“ pamokas. Užvalgę čia pat skanių bulvinių blynų su mėsa ir spirgučiais, susėdome klausytis pamokos. Po įdomaus šakočių kepimo meistrės pasakojimo perėjome prie praktikos, t. y. sau kepėm šakotį. Tai išbandyti galėjo visi norintys. Ir pagaliau atėjo ta minutė, kai galėjome grožėtis mūsų bendrų pastangų kvepiančiu rezultatu. Su pasididžiavimu šakotį vežėme į Sarius. O čia jis mums kelionės įspūdžiais besidalinant su pasigardžiavimu buvo suvalgytas.

Aplankę Aukštaitijos nacionalinį parką susipažinome ne tik su savo rajono, bet ir kaimyniniu rajonu.

Iš kelionės mes sugrįžome su lauktuvėmis šeimos nariams, kupini naujų įspūdžių, geros nuotaikos ir noru kuo greičiau vėl kur keliauti. Buvo puiki proga artimiau susiburti, pažinti vieni kitus, keistis gyvenimo patirtimi ir išmintimi bei pasidžiaugti jaunatvišku maksimalizmu.