Mes turime 400 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4029
mod_vvisit_counterŠią savaitę:14216
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:90246
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

Į Afriką – per Pabradės poligoną

2017 m. rugsėjo 20 d., trečiadienis Nr.68(1697)

Saulėtą, kaip reta šiltą, panašėjančiame į vasarą šeštadienį nuleista Lietuvos automobilių Rally Raid čempionato ir taurės varžybų, kurias rengia VšĮ „Bekelės fiesta“, vėliava.

Paskutiniojo etapo lenktynės startavo ir finišavo Švenčionių rajone, Sariuose.

Neilgu greičio ruožu sezono uždarymo batalijas pradėję „Extreme“ grupės bekelės entuziastai kartu su besivaržančiaisiais „Tourism“ klasėje laimės ieškojo orientaciniuose ruožuose, daugiau nei 350 kilometrų nusidriekusiuose palei Švenčionių rajono perimetrą smėlio, žvyro, molio ir asfalto dangą turinčiais keliukais, bekele ir miškais.

„Sport“ klasės dalyvių laukė tas pats greičio ruožas Sariuose, o pagrindinė kova vyko dviejuose kiek daugėliau nei po 50 km ilgio greičio ruožuose Pabradės poligone.

Ankstyvą rytą į techninę komisiją susirinkę per dvi dešimtis bekelės entuziastų iš Lietuvos ir Latvijos bene labiau nei varžybų starto laukė pasirodančio lenktynių sportininko - ne vieno Dakaro maratono, „Africa Eco Race“ ir kitų prestižinių varžybų dalyvio Ginto Petraus, kuriam šįkart talkino Povilas Valaitis. Jiedu atvairavo specialiai maratoninėms lenktynėms paruoštą „Rally Raid UK“ automobilį. 

Tačiau jau pirmasis Sarių greičio ruožas parodė, jog prestižinės „Sport“ klasės dalyviai – ne pėsti, o jų pripažinti autoritetai negąsdina. Daugelio nuostabai G. Petrus prologe liko tik šeštas.

Sezono finiše niekas nėra linkęs taupyti nei jėgų, nei technikos. Šią nuostatą su kaupu patvirtino įvykiai Pabradės poligono trasoje, kur visureigiai ir skraidė ore, ir virto, kur varžybų įtampą atlaikė sportininkai, tai jų vairuojamų visureigių agregatai – ne visada.

Pabradės poligono smėlynuose debiutavo ir bekelės automobiliu tituluojamo „Nissan Navara“ pikapo naujoji modifikacija - daugelį apdovanojimų jau pelniusio pikapo „Nissan Navara Trek-1°“ versija, kurios pavadinimas „Trek-1°“ siejamas su „Navarre“ dykuma Ispanijos šiaurėje – -1° ilgumos.

„Simboliška, kad naująjį „Nissan Navara Trek-1°“, skirtą žemdirbiams, miškininkams, medžiotojams ar žvejams, pirmieji išbandė bekelės entuziastai, - džiaugėsi „Nissan Nordic Europe” komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys. – Jei jis tenkina jų lūkesčius, neabejoju, kad šis ribotos laidos pikapas, kurio ratus suka 2.3 litro, 190 AG, 450 Nm dyzelinis variklis su dviem turbinomis, derinamas su septynių laipsnių automatine pavarų dėže, patiks ir pranoks lūkesčius visų tų, kurių poreikiams jis sukurtas“. 

Teisėjams susumavus rezultatus, didžiausia šventė įsivyravo uteniškių Nerijaus ir Manto Kutkų, vairavusių „Mitsubishi Pajero“, stovykloje. Jie laimėjo paskutiniojo etapo lenktynes ir kartu gerokai pakėlė savo akcijų kainą galutinėje čempionato „Sport“ klasės įskaitoje.

„Extreme“ klasėje pergalę iškovojo Tytuvėnų sportininkų Egidijaus ir Andriaus Puidokų šeimyninis ekipažas, vairavęs „Toyota Land Cruiser“.

Sveikindamas su sezono pabaiga paskutiniojo etapo laimėtojus, prizininkus ir visus lenktynių dalyvius Lietuvos automobilių sporto federacijos 4x4 komiteto pirmininkas ir šių varžybų organizatorius Gediminas Grigaitis pažadėjo, jog tai ne paskutinis susitikimas šiais metais. Netrukus bus susumuoti ir patvirtinti viso sezono rezultatai ir ta proga surengtame jo palydų vakare bus apdovanoti visų įskaitų čempionai ir prizininkai.

Varžybų spaudos centro inf.

 
Reklaminis skydelis