Mes turime 381 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4413
mod_vvisit_counterŠią savaitę:20614
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:96644
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

„Swedbank“ skatina savo klientų savarankiškumą

2011 m. gruodžio 17 d., šeštadienis Nr.93 (1140)

„Swedbank“ Ignalinos klientų aptarnavimo centro valdytoja Dalia GREIZIENĖ nuo rugpjūčio 13 d. vadovauja ir Švenčionių klientų aptarnavimo centrui. Ponia Dalia prisistato ir pristato mūsų rajono klientams siūlomą naujovę.

 

Ar esate patyrusi bankininkė?

Visą gyvenimą dirbu bankinėje sistemoje, jau 26-ti metai. Esu iš Ignalinos. Pradėjau dirbti šio banko pirmtakėje – Taupomojoje kasoje, taigi, galima sakyti, visą laiką dirbau vienintelėje darbovietėje. Dabar vadovauju Ignalinos ir Švenčionių klientų aptarnavimo centrams. Labai nedidelis atstumas, turiu nemažą darbo patirtį, gal todėl vadovybė man patikėjo centrus dviejuose rajonuose.

Kaip padalinate laiką tarp dviejų rajonų?

Anksčiau dirbau kas antrą dieną Ignalinoje ir Švenčionyse, bet sustabdžius banko „Snoras“ veiklą „Swedbank“ klientų aptarnavimo centre sulaukėme daugiau naujų klientų, norinčių atsidaryti sąskaitas. Tad Švenčionyse būnu kasdien didžiąją laiko dalį. Ignalinoje tokios situacijos nėra – daugelis ignaliniečių ir įmonių yra mūsų klientai.

Kaip vienas padalinių lieka be valdytojos, kai būnate kitame rajone?

Be valdytojos nelieka – juk yra puikūs ryšiai telefonu, elektroniniais kanalais. Šiais laikais vadovui nėra būtinybės būti vienoje vietoje. Aš ir vienam padaliniui vadovaudama vietoje nesėdėjau, ir dabar to nedarau – skiriu daug dėmesio susitikimams su klientais, bet nuolat esu pasiekiama telefonu.

Ar klientams taip pat rekomenduojate elektroninį bendradarbiavimą?

Turime platų spektrą internetinių paslaugų, tobuliname veiklą, skatiname klientų savarankiškumą. Štai Švenčionyse pastatėme pinigų įnešimo bankomatą, kad ir gyventojai, ir įmonės galėtų patys, nelaukdami eilėse, įnešti pinigus į savo sąskaitas.

Ką tuomet veiktų darbuotojai, jeigu klientai būtų tokie savarankiški?

Darbuotojai daugiausiai dėmesio skirtų klientams konsultuoti – to visada reikia. Mūsų ateities vizija tokia ir yra – konsultuoti banko klientus, būti jiems patarėju sprendžiant finansinius klausimus.

Ką manote apie prieš kelias dienas nuo Latvijos atsiritusią paniką ir bankomatų tuštinimą?

Liūdna, kad buvo skleidžiami tokie absurdiškai gandai. Natūralu, kad pastaruoju metu, kai tiek daug visokių pranešimų apie euro zoną, „Krajbanka“ Latvijoje, neseną „Snoro“ istoriją, visuomenė į gandus linkusi reaguoti jautriau. Per ilgametę darbo praktiką pasitaikė tokių gyventojų nerimavimo epizodų, ir viskas visuomet greitai susitvarkydavo. Džiugu, kad gyventojai Lietuvoje į gandus reagavo racionaliai. Pažiūrėkite, kiek šiandien naujų klientų atsidaro sąskaitas mūsų banke. Viskas gerai, dirbame kaip įprastai, pinigų turime pakankamai. Tad visiems patariu – jeigu kyla klausimų, tiesiog ateikite pas mus ir paklauskite, mielai atsakysime.

 

„Swedbank“ klientams Švenčionyse – daugiau galimybių finansinius reikalus tvarkytis savarankiškai

Nuo šiol „Swedbank“ klientai Švenčionyse turės daugiau galimybių savo kasdienius finansinius reikalus susitvarkyti savarankiškai. Banko padalinyje, įsikūrusiame Lentupio g. 3, Švenčionyse, pradėjo veikti grynuosius pinigus priimantis bankomatas. Šiuo bankomatu galima nemokamai įnešti norimą grynųjų pinigų kiekį į savo sąskaitą.

Ši paslauga turėtų būti aktuali ir privatiems, ir verslo klientams. Klientai sutaupys laiko, jiems nereikės gaišti laiko eilėse. Įnešę pinigų į savo sąskaitą vėliau klientai jiems patogiu metu galės savarankiškai spręsti kasdienius finansinius klausimus, pavyzdžiui, internetu atlikti pavedimus ar mokėti mokesčius.

„Gyventojams siūlome alternatyvius kasdienės bankininkystės būdus, nes matome, kad tai taupo jų laiką ir pinigus. Žengdamas koja kojon su modernėjančia visuomene bankas siūlo greitai, paprastai ir pigiai atlikti finansines operacijas“, - sako „Swedbank“ padalinio Švenčionyse vadovė Dalia Greizienė.

Be grynuosius pinigus priimančio bankomato, Švenčionyse „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinyje klientai taip pat gali išsigryninti pinigus, pasinaudoti interneto banko terminalu. Klientams, besinaudojantiems savitarnos įrenginiais, įprastas banko paslaugas galima gauti greičiau nei padalinyje – jos taupo klientų laiką ir pinigus.

„Swedbank“ duomenimis, per 2008-2010 metus mažėjo žmonių, kurie kreipėsi į klientų aptarnavimo specialistus siekdami išsigryninti pinigus savo sąskaitoje, tuo pat metu augo naudojimasis bankomatais – tokių operacijų dalis padidėjo iki 96 proc. Klientai taip pat 2,6 karto dažniau grynuosius pinigus į sąskaitas įnešdavo per pinigus priimančius automatus, o ne banko skyriuose. Tuo pačiu laikotarpiu klientai internete atliko 20 proc. daugiau finansinių operacijų, tiek pat padidėjo ir atsiskaitymų mokėjimų kortele skaičius.

Irena PAULIUKEVIČIENĖ


 

 
Reklaminis skydelis