Mes turime 318 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:1878
mod_vvisit_counterŠią savaitę:12065
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:88095
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

Įspūdinga kelionė

2015 m. gegžės 9 d. šeštadienis, Nr.45 (1469)

Ankstų saulėtą balandžio dvidešimtosios rytą visi Pabradės „Ryto“ gimnazijos trečiokai lydimi savo mokytojų išvykome į Vilnių. Buvome linksmai nusiteikę, nes žinojome, kad aplankysime net tris muziejus. Bažnytinio paveldo muziejuje mus svetingai pasitiko gidė, kuri papasakojo, kad muziejus įsikūręs Šv. arkangelo Mykolo bažnyčioje ir buvusiuose Bernardinų vienuolyno pastatuose. Pagrindinis muziejaus akcentas ir pasididžiavimas – Vilniaus katedros lobynas. Susidomėję apžiūrėjome dailės kūrinius, liturginius reikmenis, istorinius dokumentus. Po apsilankymo muziejuje išsiaiškinome kokią reikšmę turi kryžius, akis, trikampis, balandis, kodėl žuvis yra vienas seniausių slaptųjų Kristaus simbolių. Vyko edukacinė pamokėlė, visi gaminome papuošalus shrink plastikc technika. Pasipuošę savos gamybos papuošalais patraukėme link Arkikatedros. Nusileidę į Vilniaus katedros požemius pamatėme seniausią Lietuvoje freską, senuosius palaidojimus, kriptas, karalių mauzoliejų, Barboros Radvilaitės palaikų saugojimo vietą, aplankėme ypatingus senųjų namų rūsius.

Su nekantrumu laukėme, kada gi lankysimės Energetikos ir technikos muziejuje. Pagaliau pamatėme ateinant gidą ir visi suklusome, ką mums pasakys. Ekskursijos metu aplankėme dvi interaktyvias ekspozicijas „Technikos mokslas“ ir „Technika vaikams“, kuriose žaidėme spalvingais eksponatais, susipažinome su įvairiais fizikos reiškiniais: šviesa, energija, jėgos perdavimu, magnetiniais laukais, garsu, elektra. Vaikų įspūdžiai pranoko lūkesčius. Ekskursija mums labai patiko. Grįžę namo dar ilgai dalijomės įspūdžiais su draugais ir namiškiais. Visi Pabradės „Ryto“ gimnazijos trečiokai nuoširdžiai dėkoja UAB „Intersurgical“ generaliniam direktoriui Sigitui Žvirbliui už kelionei skirtą autobusą.